heart ain't a brain.

Helgen har ju varit lugn och fin, full med jobb, massa häng i stallet,bus med lillebror och mys med Nina!
Jobbade inatt 00.30- 05.30 och det var helt galeeet! Behöver man säga mer än löningshelg och lördagkväll?
Proppat med folk och rush ändå till stängningsdag, lagom stressigt joorå!
Kom ialf en studentpojke som gjorde ett grymt intryck på mig, drunka typ i hans ögon! shiiit så fin.
Och love till studentkillarna som beställer 20pack nuggets att ta med, alltid! Så roliga så man dör haha!

Jag fick dessutom ett samtal idag från Johanna på jobbet och jag skulle egentligen jobbat imorn mellan 11-16 men jag fick vara ledig istället om jag ville! SÅKLART liksom!
Detta gör att jag istället kan dra till skolan och ha möte med svenska läraren och pyssla om min häst lite extra :)


Den kommande veckan ser ju ut såhär (för de som vill veta haha)

Måndag - skola, plugg och hästfis.

Tisdag - staden med Hanno!

Onsdag - leeeedig!

Torsdag - hästfis på morgonen, jobb 13-16 och på kvällen Modevisning @ skolan!

Fredag - Nationellt prov i Engelska B, och massa häng med Nina och på kvällen IDOOOOOL - semifinal föfan!

Lördag - Jobb mellan 10-16 och sedan paaaaarty! ELLER? Är ju ledig en lördagkväll..HUR UNDERBART? Hörde jag FYLLA? ;)

Söndag- bakis (?) och plugg hela dagen!


Det var allt för mig nu. LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0