ride or die,remember?

Först och främst, det suger att snön kom redan idag. Det är bara 4 dagar kvar till min födelsedag,hade hoppats slippa snö då! Usch.
Jag har idag haft en långlånglång dag. Stressade som ett as imorse och åkt 4 långa bussturer och 2 korta taxiresor och jobbat i 4 timmar. Åkte hemifrån 13.00 och kom hem 23.00. Inte nice och vara ute i detta oväder idag och speciellt inte i Enköping där man är helt lost när det gäller allt.
Men men, det gick ialf bra och jobba och de jag jobbade med var jättesnälla:) Patrizio var en kille som jobbade där från Sthlm, så himla fint namn han hade tycker jag(:
Ialf även om det var as trevligt och vara där så är det mycket mysigare på mitt lilla Max på Stora Torget med de grymma människorna som finns där :)

Har iallafall inte lyckats lugna ner nerverna än efter denna hektiska dag men men kollar på How I met you mother nu, och det är ju så jäkla bra så jag dör haha!
Imorgon så blir det en ganska lugn dag här hemma i alunda, inget direkt roligt händer(:

Anyway, nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0