river en vacker dröm.

Har inte gjort mycket idag förutom att ta igen lite sömn och tagit hand om hästen. Tänkte rida men det var så himla hårt i marken och vart så mörkt snabbt så jag orkade inte.

Har fan inge vettigt och berätta för mitt liv är inte så jävla top notch just nu. Eller jo fan det är det, för jag fyller år om 5 dagar och imorgon ska jag jobba. Fast inte i uppsala som vanligt utan i Enköping!
Ska fara iväg dit på eftermiddagen och jobba på Max som finns där!
De har personalmöte där imorgon och behövde personal och jag som vill komma iväg till lite nya marker tacka ja till att jobba där imorn mellan 16-20!
Är lite smått nervös men ändå supertaggad för jag tänker göra ett sånt sjujäkla bra jobb så de där borta blir glada och min lille chef också blir glad och stolt!
Är bara att tagga till förfan,jag är redo för vad än Enköping har att erbjuda! :)
Fick precis reda på att Nina den fina är min driver for the evening så nu blev jag jätteglad:D Ska bjuda henne på
käk sen efteråt för vet en som kommer vara as hungrig!(a) hihi.

Iallafall sitter och leker med min nya data, den är så underbar! Har precis laddat ner Fast and Furios som jag och lillebror ska se och käka kladdkaka samtidigt!

Har inget mer kul och skriva mer så, later dudes!


Jag försöker att inte tänka på dig men det gör jag i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0