so come on skinny love, what happened here.

Åh jag dör,så jäkla tråkig dag det varit!
Var as sliten imorse när jag åkte till jobbet och jag var as seg med allt, men ändå var det kul och jobba! Bra människor bakom en helt enkelt! Dessutom släppte Patte iväg mig 2 timmar tidigar, så var verkligen as skönt och lämna stället redan vid halv tre! :)
Fick ju lön idag också så shoppade lite innan jag åkte hem! Köpte min måste ha klänning för 600 kr och damn vad fin den är. LOVE IT!
Hoppas kunna få använda den på lördag, men åh kan inte bara nån snäll jäkel byta pass med mig!! Får panik, har bara 4 dagar på mig att styra upp det här!

Ialf så är det as mkt skit jag måste betala så min lilla lön kommer vara putsväck på knappt en vecka:(
Men men det är ju värdefulla saker man payar för, det bästa som väntas nu är nästa vecka! Mmm, spännande:)

Och en sak ingen kan förstå är hur vilsen jag känner mig. Känner mig bara allmänt tom. Som att allt är så jävla betydelselöst. Kan liksom inte förklara för ingen förstår, men jag hoppas bara att någon kan få bort mina sura sura min någon gång. För jag pallar verkligen inte mer..

Anyway, nog om detta!
Kollar på pensionärsjävlar med la familia och fy fan vad kul det är!
Men nu väntas te också, för jag är en sjukling med världens drygaste hosta i sällskapet!

PUSS & HEJ.

Kommentarer
Postat av: Nina

Idag ska vi nog få bort din sura min ska du se stumpan!!! och du är betyder jätte mycket för mig<3

2010-11-16 @ 06:08:06
Postat av: shulululu

hihi jaa det gör det nog definitivt! Massa pojk snack ska vi ha! och du betyder mkt mkt mkt för mig,frugan! <3

2010-11-16 @ 13:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0