studsa huvudet.

Ny vecka och nya tag! Gillar't!

Hade en helvetes natt med lillkissen, han låter mig aldrig sova! haha.
Jag skulle egentligen jobbat idag men blev ledig, och det uppskattades! Åkte till skolan och fixade med mitt sista svenska arbete och träffade sedan Svettis när hon höll på att organisera modevisningen som äger rum på torsdag, och hon släpade in mig allt det där på en gång, fick testa lite kläder och man kan säga att jag är reserv modell för modevisningen, as kul! looove to the runway!

Red en stund idag på eftermiddagen men var ju svinkallt,usch! Fryser fortfarande nu, as jobbigt. VÄRME TACK?!
Bollan är ialf söt som bara finns där för en, någon att luta sig mot när allt annat känns jobbigt! (:

Och jag vet att jag är hur seg som helst men jag har äntligen sett Snabba Cash! Och ja filmen får väl 4 av 5 toasters. Vart helt snurrig på slutet bara,snacka om splittrad kille den där JW..

Har förövrigt flummat med lillebror och haft mina favvo grabbar Ben och Jerry's glass att mumsa på till Top Model och nu så är det Pensionärsjävlar som gäller! Sedan sova, är as trött!

Ialf, puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0