hoping with a fragle hope.

Alltså paaaain. för mycket känslor och dig. jag vill ju!

Anyway, livet är hårt och det värsta nu är ju för det första snön! Alltså man blir ju galen det bara ramlar ner mer varje dag! Visst, jag älskar pulkaåkning och skidor och skridskor men ändå, det är så kaaaaallt! Nej inte okej.
Något nice är ju ialf att jag idag umgicks lite med min mami och moster i staden. Vi käkade på Max och jag fick i mig pommes frites! Smaskade i mig det med orginal dippen och sedan testade jag äntligen Lyxshake Choklad! Fett med gott det var, mums!
Tillbringat kvällen på ett ganska tråkigt vis men precis när jag tänkt sova så får man ett nödläge av bästa vän. Bara att rycka ut i snövädret och torka tårar! Kul med nattpromenad genom centrum ändå,mysigt!
Ska nu ialf sova, för ska upp kl. 6.00 och fodra hästar! INTE KUL.

Godnatt världen.

btw, OLLE HEDBERG är grym. Ägde hela jävla Idol arenan ikväll, fast det är ju klart, han är ju bäst!


Jag rumpa Dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0