we have...

Har haft en ganska nice och lugn dag hemma, helt okej liksom! Har försökt äta så mkt jag kan, tungan är så svullen fortfarande och jag läspar som..jag vet inte vad haha!

Drog ialf till pulkabacken och åkte lite pulka med Nina och det var riktigt kul haha! Det gick inte så bra och åka för var ganska mycket snö men det blir riktigt roliga pics ialf haha! :)

För övrigt så sitter jag bara och plöjer igenom wildfire säsong 1, det är så bra hihi!
Och jag har inget kul och berätta förutom att imorgon är det staden med mami som gäller och helgens planer är lika med noll. Hör av er tråkmånsar så vi kan styra upp något! :)

Later!


we have the same holes in our heart , you and me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0