you break me down, my heart it pounds,yeah you got me.You got that sound,yeah you got me.

Hey hey.

Har efter dagar utan internet,sliten hjärna, lite halvt nerbruten själ och ledsen i ögat,slitsamt jobb och party äntligen hittat tillbaka till bloggen. Nice va?
Har dessutom fått min lilla data så sitter på vardagsrumsgolvet nu med kissekatterna i sällskap här. Pysmys!

Igår så jobbade jag cirkus 6 timmar och min chef gjorde mig så jävla glad. Jag fick en "befordran" hihi! Jag är ju bara extra anställd nu och då tar de bara in mig när de behöver personal men nu ska jag istället få en timanställningsgrej och få ett schema att gå efter så det blir mera jobb!
Så jäkla underbart och mín chef är bäst och helt retard, fast det gillar vi ju också! Vi bestämde i torsdags att han ska få vara med i En annan del av Köping, hans rätta ställe liksom? Haha nerrå, men han är grym.
Jag fick dessutom sluta 2 timmar tidigare så då blev man jätteglad för det också. Hann shoppa ett fint linne och  sedan bar det av hem till Saras hem som ligger i närheten av Toves hem. Där blev det party för fulla muggar och det var jätteroligt, ganska nice folk som finns där bortåt..ellerrr? haha :)

Åkte ialf in tillbaka till staden idag och käkade bakismat med Nina på donken och sedan väntades jobb i 3 timmar. Var ganska lugnt idag,men var ju så jäkla kallt ute idag så förstår att folk inte orkar vara ute och ränna en söndag eftermiddag hehe.

Träffade dessutom Lilli på bussen hem och det var jättekul! Miss that baby girl! :)
Vi satt typ bara och prata jobb haha, hej yrkesskadade?

Anyway har bara segat i tvn hela kvällen, greys anatomy och top model och gossip girl har jag glott på!
Och nu är det EMA på MTV. Så sjukt jävla bra!

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0