6 September 2010.

Fy helvete vad kallt det är!
Har frusit sönder hela dagen..

Var i allafall i stallet och fixade där imorse och sen åkte jag in till staden för och vara duktig men tror ni inte att gumsistumpan jag har ställer in lektionen?! Anyway, fick ialf umgås några timmar med Hanna och bebis Emma. (Dock inte Hannas bebis, utan Mogges pappas!)
Åkte sedan ner på stan och bytte tillbaka klänningen,köpte skor som verkligen behövdes och vantar så man slipper frysa om händerna också!
Sedan bar det iväg hemåt och har inte gjort mycket alls förutom segat framför datan, mailat med chefen om jobb grejs, alltså blev lite nervig där ett tag, fast vet ju att han tycker om mig så jag kommer få stanna på det där stället väldigt länge, det tror jag;) vilket inte vissa andra kommer få göra kanske huhu..

Ska nu krypa ner under täcket igen, isbitar till fötter!

Bjuder på lite söta bilder från idag också!
Ciao.


SÖTNOSAR:)


lyckad bild jag fick till på oss två haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0