allt jag behöver.

Herrejävlar vilken bra helg det har varit! Jag har inte sovit många timmar alls men jag har haft många fina stunder det kan jag lova!

I fredags blev det ju en utgång på favoritstället! Var jättekul och massa folk!:)Jag & Tove gjorde vårt bästa i frågesporten, bästa svaren haha!
Dansade ialf med mina girls hela natten och måste ju erkänna att Tomas och hans g-rabbar är grymma på dansgolvet! Sötnöten Johan var ju aspackad som vanligt, och körde all in på dans golvet han med haha!:)
Kom ialf i säng till 04.00 och det var ju skönt..tills man gick upp 4 timmar senare för att släppa ut hästarna!
Stressade som fan och åkte och jobbade mellan 10-16 och det var riktigt roligt!
Och lyssna jävligt noga på det här...
JAG FICK STÅ I KÖKET FÖR FÖRSTA GÅNGEN.
När jag skulle ha lunch så tyckte Matilda att jag kunde få testa och göra min egna hamburgare, så jag gjorde min allra allra första Orginalburgare! så fucking jävla stolt. Jag lovar det där gjorde hela min dag, ler fortfarande åt det hihi!

Sedan skulle jag bege mig till Tierp men trött idiot som man är hoppade man av i Tobo,så Nina fick hämta den nya familjemedlemmen själv!
Har ialf en liten kattunge hemma nu! Så jäkla söt och den är hur gosig som helst! Fast helt jävla galen,klättrar och hoppar och hänger på allt som finns i huset!
Och Puffen är skitsur haha.

I alla fall så lördagnatten blev helt spontan den med och jag och Jojjo var helt idélösa så vi följde med Bolle hem till Johan och festade till det med lite härliga personer!
Kom dit helt spikisnykter men när lilla Elias tänt eld på sin dricka så tyckte jag det var så grymt coolt så jag släckte ut skiten och drack det. Efteråt fick jag reda på att det var absint 90 %ig. Alltså jag fattar inte hur dum får man vara! haha. Ialf det blev ett rejält jävla kalas i min hjärna efter det!
Hade det ialf roligt med folket där men sen var Johan så sliten så han skicka iväg oss vid tolv och 7 pers i en bil och några mil senare så fortsatte partyt hemma hos Stora Elias mitt ute i skoooogen!
Träffade dessutom två nya as roliga personer igår, en iller och en lisa!:) Så sjukt bara och träffa personer man aldrig sett förr, men som ändå vet allt som en...
Men var ändå en askul kväll med söta människor hihi!:)

Ialf kom hem vid 02.00 och så var det bara upp vid 8.00 igen och ta ut hästarna. Im tired now, kan jag säga.
Har haft en ganska värdelös dag och varit skapligt irriterad på folk i allmänhet och helt sliten i huvudet..
Men men, har ialf två gosiga katter i mitt sällskap.

världens längsta inlägg men whatever...
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0