And you can see my heart beating,oh you can see it trough my chest. Said Im terrified but Im not leaving.

Hej hopp gummisnopp!

Har haft en ganska bra dag i skolan, gjorde inte så mycket tyvärr, måste sy för hand massa saker! PALLA(:
Jag & Tove åkte sedan ner till stan, sprang in på jobbet i två sekunder, störde chefen mitt i lunchen haha!;)
Träffade sedan Nina och vi alla tre käkade buffe på Little Italy. Var asgott och jag tog om typ 3 ggr haha!:)
PIZZZZZA.

Ialf så hyvlade jag och Tove in biljetter till Bingo Rimer kvällen på Kalas tonight! Har fan biljetter till 12 pers haha! Smarta tjejoooooor!:)

Ialf, vi kör en väldigt spontan utgång ikväll bara för att. Bara för att det är kul. Och jag vill dansa! Är så grymt taggad!
Och lyssna, jag ska inte dricka så mycket heller,börjar jobba 10 imorn!(:
Det fina med det hela är ju att man kan bakis käka på jobbet, MUMS!

Kollade lite i arkivet och hittade bilder och film från förra Bingo kvällen på Kalas! Haha, galet!


6 Januari 2010, Me and my wingwomans!

Så sjukt man dansar haha, jag och Sara helt galna! Kommer ihåg också att jag blev helt galen när jag såg Rabih från Idol. Hallelulja moment liksom! Haha, hur som helst, ikväll kör vi all in som förra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0