Himlen faller ner, det svider till där kniven skar, jag har varit vaken hela natten,känt om hjärtat sitter kvar.

Jag fattar noll.
Jag förstår verkligen ingenting.

Men dagen har ju varit hyfsad. Bara varit hemma och slappat. Tog lite frisk luft,åkte och shoppade garn och stickad kofta med Mamma. Så har suttit och stickat på eftermiddagen,lovar er kommer ha gosigaste tub halsduken i höst/vinter!:)
Inte har jag läst något i böckerna idag heller..dåligt lollo,dåligt!!

Fick dessutom besök av Ludde & Tobbe på kvällen, blev så himla glad av det hihi!:)

Sitter dessutom nu och kollar på tv med la familia och smaskar polkagris( lillebror som införskaffat sig det när han var nere på Elmia med klassen. Alla vet ju att man stannar till i Gränna och köper polkagris på vägen hem! :D)
Men efter detta blir det bara stallet och fodra hästfisen och sedan blir det sängen och invänta Paradise Hotel!
Hoppas att jag bara kan sova inatt,håller tummarna för det! pallar verkligen inte med en femte sömnlös natt:(
Dessutom så väntar en störtskön dag imorgon!
Skola + lunchdate med Nina, sko shopping och ett snack om schemat på jobbet! BRA DAG HELT ENKELT.
sen får vi se vad som händer på kvällen!

Nej men en kåt kram på det här så!
Haha grannfejdens program ikväll asså..
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0