bus eller godis?

Yeeees idag är det halloweeen!
Är så sjukt jävla glad idag!
Har sett fram emot den här kvällen i snart 2 månader och jag är så glad att jag kunde byta jobb pass så jag kan kööööra all in ikväll! NU KÖR VI.
Ska till Bowlan ikväll med riktigt jävla bra människor så inget kan fan bli bättre än så.

Och update från jobbpasset inatt:
fick ett telefon nr av en kille jag aldrig fick se och en engelsk student typ 25 bast, ville gifta sig med mig. 3:e gången gillt haha!

Och nu är det massa fix som gäller!
LETS GO HAVE SOME FUN.




Vi fyra plus en jävligt snygg Linda
 och massa andra människor ska köra tillsammans ikväll!
men vi fem ska ialf vara trasiga och knasiga, trasdockor!
Kommer bli grymt!

SES I DIMMAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0