can't stop thinking about you.

Det e helg förfan! Wihooo.

Missade bussen imorse så fick ta den andra sega istället,asdrygt och somnade vid jälla haha! Hade en liten lektion och sedan satt jag och Tove bara och drygade medan Sara sydde klart sin tröja! Den jäkeln ska ju kolla på Volbeat i helgen också!;)
Har dessutom världens skavsvår av mina nya skor..DÖÖÖR!

Åkte ialf sedan ner och fikade på Ghunterska med Marina, Tove var ju med såklart! Var asmysigt hihi♥
Fixade sedan i stallet, har hittat Bollans favorit ställe att bli kliad på.. RUMPAN! precis intill svansen. Hihi hon var så söt idag den gurkan:)

Och sitter nu och väntar på puddingen Jojjo! Ska kika på film, käka massa frukt och snacka massa massa skit!
LÖÖV IT!♥

Och det var min fredag det - later!


Glad tjej idag, det kan jag lova!


i can't stop thinking about you...
det är bara pang på rödbetan! men vågar ju inte(a)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0