come around sundown.

fyra saker som gör mig glad:

1. dagen förbättrades tack vare Ninas snickelisnack verkstad i några timmar. Härlig tjej det där!
2. Erik på jobbet. Han och jag bytte skift idag så ja det är officellt : jag är ledig på halloween!
Fulla muggar säger jag bara. NU KÖR VI!
3. Kings of Leons nya album, favoriten på spotify just nu.
4. "Bumbibjörnen" haha♥


tre saker jag ser fram emot:

1. Helgen. Har massa bra planer,bara ett dagspass MED rast på lördag, och jag får dessutom en ny familjemedlem med hem från Tierp! nyfikna vaaaah?
2. Morgondagen, väntas en bra skoldag och jag ska leta efter stallskor på Granngården. Sedan kan ju dagen bli ännu bättre,vem vet hihi?(:
3.Förhoppningsvis så kommer min data imorgon.
Yep ni hörde rätt, Lollo har införskaffat sig en bärbar dator. Jag lovar om den kommer imorgon så får ni se en AS GLAD tjej 11.00-11.30 på Ica. Ifall intresseklubben antecknar?

hur som helst, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Niiiiinnna

<3

2010-10-20 @ 18:23:26
Postat av: Lulluuuuu

<333

2010-10-21 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0