game over.

Huvudvärk in the house!
Är lite halv seg idag på grund av det då..

Igår blev det utgång på BJ med Nina och Tove och Hanna och det gänget hon hängde med!  Och min kusin Emil var där också, lika snygg och stark som vanligt!

Och det var i alla fall kul?
så länge det varade vill säga.
fyllekäk på donken och sen sov jag och Tove i samma säng som vanligt!

Vi sov till 1 idag och åt frukost tillsammans(hey gamla paret vid det här laget eller?) sen följde jag min kära till bussen vid 3 och jag återvände hem. Små pratade lite med lillebror och pappa och tydligen fixade båda frippan idag utan att jag märkte det, oooops!
jag vill också, klippa bort allt slitet och slinga och färga det så det blir blont och fint.

Vid 9 ikväll kommer ialf Nina hit och sällskapar med mig! Gillas.

Hörs och ses, winners and losers! (och jag tillhör loser laget just nu, känns det som i alla fall)

Önskar att vissa kunde kliva ur bubblan och inse att allt faktiskt inte kretsar kring dem. Eller bara sluta ha en så vrickad världsbild.


last night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0