I am what you see, I am not what they say, but if I turn out to be, could you love me anayway?

Asså shit vad sämst man är, jag har inte lyckats gjort mycket idag inte!
Men duschade ialf Bollan och red ut en liten bit (hyper tjej man hade och göra med!) sedan så träffade jag Josh en snabbis och följde med upp till Gustis där hon skulle städa och jag sprang sen vidare till Nina som följde med på ett besök i stallet och sen massa snack hemma hos mig! KULIGT VÄRRE:)

Sen städade jag faktiskt rummet 11 på kvällen och gjorde det as fint, mamma hade köpt as fina nya grejer, lööv it!:)
Kollade på bartendersskolan också, så jävla galet.

Nu ska jag ialf sova, mycket och göra imorgon!

Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0