Im not afraid.

Några jag älskar att lyssna på är Jay-Z och Eminem. De är så fucking grymma med deras texter och musik som gör deras låtar bästbästbäst!
Jag gillar de så jävla mycket för de är sådana personer som börjat från botten och jobbat sig uppåt. De har levt i skiten men haft en dröm om musiken och om ett bättre liv. De har tagit den långa vägen upp till gräddhyllan men ändå inte låtit berömmelsen stigit de åt huvudena utan haft kvar båda fötterna på jorden.

Jag är inte som alla andra som bara ska glida med på ett bananskal genom livet utan jag kommer kämpa med blod,svett och tårar för att ta mig dit jag vill och uppfylla mina drömmar.
Ska man satsa så ska man fan satsa stort, inget annat är bra nog!

Och dessa två killar ger mig så överdrivet mycket inspiration här i livet. I LOVE THEM♥




Kommentarer
Postat av: EMMELIST

håller med. dom har verkligen jobbat hårt!

2010-10-05 @ 12:35:32
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0