i want you like i've ever wanted anyone before.

Asså jag tror det bästa med hela dagen idag var att skippa dagens lektion och bara vara hemma. Åkte och simmade med Nina ju och det gick ju kanoners! Så jävla skönt efteråt!:)
Charlie smittar mig, kommer också bli en riktigt träningsnarkoman nu! Nejdå, aldrig! Var ju jag och chipsen som gällde på vägen hem! Plus en cigg på det också,så att hejdå den så kallade konditionen.

Har ikväll bara chillat inne på lillebrors rum,blev fast där för katten bestämde sig för att sova på min arm! Tittade ialf på störtsköna program som lite sällskap och paradise hotel!

Har suttit och skrivit massa inlägg på FB också om mina kära vänner, så kul så kul!:)♥

Ska nu iallafall sova, en bra dag väntar imorn det vet jag!
Juste, kom på någon dags aktivitet jag och Nina kan hitta på, hon är ju ledig imorn också, hennes sällskap måste ju utnyttjas till fullo när hon är långledig!:D LOVE YOU TO HONEY BUNNY!

Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0