if your feeling what I'm feeling, c'mon

Fan vad det känns som att allt står still. Får fan panik snart, ingenting går bra just nu alltså.
Har inte gjort något vettigt idag förutom att fixa stallet och varit duktig hos Maria i skolan. Nothing else liksom!
Så därför var jag snäll och tryckte i att jag kunde ta nattpasset på jobbet ikväll, men så fort jag gjorde det kände jag mig jättekrasslig. Men äh, måste få ut något mer av den här dagen/kvällen känner jag!
Och dessutom är det bara 4 timmar vi snackar om här med Patte som nattchef dessutom, det e ju lugnt!
Dessutom är det lill lördag så kommer säker massa drunk people och ska fyllekäka haha!

Imorgon är jag ledig hela dagen, därför kan jag sova hela dagen lång och sen busa med Jojjo på kvällen.
Kanon liksom!

Nu ska jag vila lite och vänta på att Greys Anatomy börjar:)

PUSS.

P.S om exakt en månad fyller jag år! what to do?! redig utgång,hemmafest,girls night,road trip? ajaaa den som lever får se! D.S


Vill vara såhär överdrivet glad jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0