is this what they call love on a friday night?

Jao då sitter man här helt ensam. På en fredagkväll.
Det är inte så att jag klagar, bara noterar : ENSAM TJEJ SÖKER SÄLLSKAP.

Idag har varit en bra dag ändå. Sov ca 4 h inatt bara för att jag satt uppe och plugga som en idiot men det var ju värt det, lämnade både in svenska och engelska bokrecension och lyssna jäkligt noga nu: KAVAJEN ÄR KLAR!
Så man kan ju nästan säga att skolan = över för min del.
Har ett nationellt prov kvar i december men det är det enda.
Så atte jag är jävligt glad just nu!
Och det är lov för alla andra skolbarn vilket betyder RÖJ all day looong.

Dessutom så fixade jag frippan idag igen och nu är jag väldigt blond. Känner knappt igen mig själv!
Men det är fint, fast samtidigt så saknar jag mitt bruna hår. Så typiskt..

Ialf, jag är helt happyface idag av en massa andledningar men har fan INGEN att fira med. Vad e detta?
Vill egentligen göra som Illern säger och gå ut på krogen och sedan gå till jobbet. För jag jobbar ju som sagt inatt mellan cirkus 00- 04.

Men ska väl däcka nu en stund.
PUSS.

P.S Träffade Simon/Flaskan idag igen i skolan, så jäkla spåraaaad kille! D.S



H A P P Y F A C E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0