it's time...

PLUS

- jag sov jävligt bra inatt
- jag vaknade med ett leende på läpparna
- du
- träffa Hille efter 15.00 och kolla in läget i stallet!
- jobb idag mellan 16.30 - 20.30!
- Max som jobbar på Max.
- Kenza och Tyra Show kl. 21.00!


MINUS

- vädret, REGN varför idag av alla dagar?
- jag är inte ledig idag, hade varit nice och bara stannat inne och sovit hela dan..
- mitt viktigaste papper om engelskan är BORTA! = im dead.
- jag vill inte jobba på lördag så ska försöka styra upp det idag med Daniel, såg att jag jobbar tillsammans med han i 1,5 timme idag så har lite tid att prata med honom om det!
- min svenska bok, UTVANDRARNA
- sa jag regn regn regn?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0