JAG TÄNKER, JAG KÄNNER, JAG LEVER.

Hej Hej.

Har sovit så extremt sjukt i natt. Typ legat och tänkt fast ändå sovit? fattar inte det går ihop men aja..
Har flummat sönder på sms med massa personer på morgonen, insane! Nina och jag borde fan söka hjälp alltså;)
Nina kommer iallafall hit ikväll efter jobbet, längtar verkligen att få hem min fru!

Idag så ska jag ha en såndär över ambitiös dag och bara göra bra saker, här har ni listan:
-städa mitt rum ( kaoooooooos just nu liksom)
- tvätta kläder/stallkläder.
- bädda om sängen.
- åka till Granngården och förhoppningsvis hitta stall skorna jag vill ha! ( mina e ju trasiga)
- åka till stallet och DUSCHA bort allt sommardamm från min häst och kanske longera/rida en liten stund.
- läsa svenska boken på tusen sidor och maila min engelska lärare.
- sitta och trycka i pass på jobb schemat så min chef blir glad.

Sen ikväll ska jag spela in massa program som har säsongstart idag: Desperate, Cougar Town och Bartenderskolan! HEY JAG ÄR EN TV NÖRD.

Men ska dra iväg och vara duktig nu eller först jag äta lunch,gottigotti!
so long, långkalsong!




Kommentarer
Postat av: EMMELIST

några planer på vad du ska klä ut dig till då?

2010-10-05 @ 14:17:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0