Just move like you gonna die soon.

JALLARÅ!

Shiet vilken bra dag detta varit! Åkte till skolan imorse och var as depp för trodde jag skulle vara där helt ensam och utmobbad, men 10 min efter jag kommit dit så dyker Michan upp! Snacka om att jag blev glad! Var så sjukt niiiiice! Dessutom har jag bara knappar kvar att sy på kavajen..FEELS GOOD.
Sen träffade jag Simon Flaskan Karatefyllan Karlsson och fick tillbaka min ring från i lördags haha! Köpte cigg åt lillen och sen blev det bye bye! En stund senare så träffades vi igen och chillade ute i kylan med en cigg. Tänkte på det, LM Menthol är fan inte helt fel alltså ^^

Åkte ialf ner på stan sen med Michan och shoppade inför Halloween, mamma kirrade drickan idag också så allt är fan på G! Är bara att invänta lördagsnatten haha:)
Åkte hem och fixade hästen, hon brunstar den jäveln( = betyder att hon är redo för att betäckas om man vill ha föl, och hon är askåt!) Tog fan en 20 min att bara få förbi henne valackarnas hage haha!

Åkte ialf sedan in till stan igen i spöregnet och mötte upp Tove, vi gick på Gina Tricots tjejkväll och shoppade loss, folk var helt galna haha! Gick sedan till Cubus och shoppade lite där också, och sedan blev det donken och äta! MUMS.
Fick sedan springa till bussen som en idiot och vilka sitter inte på den om inte b1 och b2, Elias och Simon haha!
Så sjuka killar det där!;)

Ialf så är jag hemma nu och har precis gjort rent ansiktet med Mary Kays basic set. As grymt är det!:)
Ska förmodligen gosa ihop mig i sängen nu med lilla kissen. Och jag är ledig heeeela dagen imorn, what to do??? jo juste, plugga.

NIGHT NIGHT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0