let's spark up October and make it better than September.

Asså damn vad mysigt jag och Josh hade det igår! Visserligen var vi uber trötta men var så gott med fruktsallad och filmen som vi såg The other guys var ju helt galen fast rolig haha!

Sitter nu och väntar på att Nina ska äntra mitt hem och så kan vi hitta på något roligt eller bara flumma runt som vanligt!:)
Och Hille tar ju hand om Bollan idag så jag har verkligen inget vettigt för mig idag förutom att plugga! Yeeey.

Ikväll så väntar i alla fall en rolig kväll med fina vänner! Var så länge sen, har ju mest hängt med stadstjejer den senaste tiden men ikväll då jäklar blir det ändring, då är det jag och mina hometown girls som gäller! :)♥
Fast kommer ju träffa mer spårade personer också såklart,så ser verkligen fram emot kvällen!

Dessutom så ska jag ringa till jobbet snart också och säga att jag inte kan jobba! Är ju sjuk egentligen och även om jag tagit det lugnt hela dagen så pallar jag inte jobba i det där stressiga i natt. nej nej nej helt enkelt!

Men that's it for now!
Ses i dimman mellan norr och söder.


(En gammal bild på oss från en spårad myskväll i Öregrund!♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0