b-day.

Hej Hej.

Har idag stängt in mig i huset och bara sovit, kollat på Top Model,gosat med katten och pluggat. Jooodå, nu är engelska recensionen klar! Nu är det bara helvetes boken kvar till svenskan. KILL ME.

Träffade ialf Nina en stund på kvällen och det är alltid lika trevligt! Dags för en ny bild i " Lollo & Nina Show". Helt sinnesjuk humor vi har haha!:)

Desutom så fyller min lillebror år idag. 17 år blir han, helt sjuuuuuukt! De växer ju upp så fort :')
haha.

Imorgon så väntar ialf en kick ass dag i skolan..Ska arbeta som ett as och sy knappar och shit och om allt går bra så är två kurser klara! Upp till bevis imorn alltså...shit.
Ska sedan fixa håret så det blir blondare. Sjukt nice hihi!
På kvällen vet jag inte vad som händer men på natten blir det ialf jobb mellan typ 00- 04.

Och jag har inget mer kul och skriva för mår piss igen.
SO WHATEVER.


Me and my bro♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0