och där dog jag lite.

Asså nej nu är det inte kul längre.

En sak här i livet som jag hatar mer än nått annat är:
när man ser fram emot någonting så himla mycket och sedan så bara går allting upp i rök istället och inget händer.
Jag dör lite inombords varenda gång det händer mig.
Alla känslor som bubblar inom en spräcks som en såpbubbla på två sekunder.
Nej det här är fan inte min dag idag alltså!

Enda glada nyheten idag är väl att jag fick ett nattpass tilldelat till mig idag,som jag kommer tjäna in 1600 kr på. Bara på ett pass på fem timmar. shit pommes frites alltså...cash is king är ju ändå mitt motto så!


 You are to fine to laying down in bed alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0