priset man får betala för att klassas som elit.

Yeah, what up?

Har ju haft en helt okej helg alltså. Nej jag skojar, GRYM helg såklart!
I fredags var det Idol kval och jag höll på att dö när jag insåg att man skulle röstat fram " tittarnas sista chansen" person genom hemsidan men höll nästan på att gråta sönder mig när det faktiskt blev Olle som gick vidare som 13e person. Så sjuuuukt underbart!
Efter det så satt jag och rösta sönder mig på honom och Minnah och alla andra favoriter. Huvudsaken, Olle är med och han får vi se varje fredag från och med nu! like.
Hade dessutom med mig Nina i sällskapet, mycket nice!

Igår morse så flyttade vi hem hästarna till "vinterhagen" och sen så jobbade jag 11-16 vilket gick hur sämst som helst. Vilken jävla insats av mig alltså..Fuck it!
Åkte direkt hem till Jessika där tjejerna var på gång och då blev det cupido sallad, segaste fixningen, en ur nice förferre med äldre personer och sedan blev det krogen. Hur galet som helst haha!
Har typ inget minne av någonting med satt uppe på vippen och drack champagne med några härliga personer, helt spårat!
Men det gillar vi ju;)

Världens jobbigaste bakisdag today, då först ut på schemat var och köra hö och halmbalar till stallet! Hej illamående!
Åkte och hämtade min väska hos Jojjo som jag glömde kvar på nattbussen igår också, asså fan Bolle är bäst bäst bäst!
Spenderade ju överdrivet mkt pengar igår så var inte kul och kolla kontot idag alltså..Shiet vad fan tänker jag med ibland alltså? ROOMPHAAN?

Åkte och handlade på ICA två ggr idag, en gång med min mupp till pappa - gubben tycker det är pinsamt att bara ta det man köpt i handen och inte ha en kasse! (jag skulle ju förfan bara köpa ost och dillsås)  och det säger liksom han snåljåpen som tar med sig EGNA KASSAR HEMIFRÅN och plockar fram ur bakfickan där inne...
Blev en omgång till med mamsing och då träffade jag Kevin och Mattson. Kuligt värre liksom, och Anton tyckte jag såg sliten ut. Förstod inte riktigt vad han mena?! haha.
Blev dessutom lax och potatis och dillsås till middag. Snacka om matkoma för mig alltså:) YUMIYUMI!

Blev stavby bio ikväll med Nina, såg I rymden finns inga känslor och den var jätte söt och as härlig!:) och ärligt talat " Sam" var ju hur fräsch som helst! MUMS för killar i målarbrallor och färg all over them selfs, we like!
Shoppade loss i deras lilla godis hörna också, va fan bara och köra!:D

Och så var denna saga slut...GODNATT!


Det blev lite nya bekantskaper igår som ni kanske ser!
SÅ JÄVLA NICE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0