remember to smile.

Hallu.

Har ju haft världens bästa start på veckan alltså!
Förutom att jag sov som ett arsle inatt,fy fan alltså, hjärnan går ju inte och ställa om sig.. sov typ ingenting så jag tog sovmorgon. Drömde ialf att jag och Jojjo bakade på pepparkakor haha!(:
Fixade stallet så fort jag vaknade och så åkte jag sen till skolan och hade min enda lektion mellan 14.30 till 16.30. Hade sällskap av Sara, superduper som vanligt!
Är dessutom skitnöjd för att det gick verkligen kanoners och sy idag och nu är det fan nära! Kavajen är snart klar!
Jag lovar, den kommer bli klar denna vecka:D typ bara en söm kvar haha?

Sen när jag kom hem fick jag besök av min psykopatkompis Nina och vi flummade ju sönder. Skrattade tills jag grät haha! Älskar't!

Sedan såå läste jag lite i min engelska bok men det blev liksom FB häng istället. Inte bra inte bra!
Blev dessutom jättehängig nu på kvällen,förmodligen är det för att jag sovit så lite..och nej det är inte för att jag börjar bli sjuuuuk!

Men ska nu chilla framför tvn och kanske försöka läsa lite i boken ändå?
Peace Out.



Är typ såhär glad idag tack vare bra flyt i skolan,vänner och ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0