show me love.

Alltså shit vad jag hatar det här, nu är det snart 3 sömnlösa nätter. Pallar inte och vakna helt död på morgonen!
Ialf så släpade jag mig upp till stallet idag, blev över exalterad när jag mötte postbilen så skyndade mig hem som fan men datan kom inte idag:( Bara ett brev om själva abonnemanget..Snackade till och med någon som jobbade på posten i Ica (översocial mamma man har) men de hade inte sett något paket från Elgiganten haha. Men jag hoppas det kommer imorn, är ju ledig så kan leka med den heeeeela dagen i så fall. Huhu!(:

Stressade till skolan idag också bara för att få reda på att jag inte behövde komma till lektionen. värt!
Träffade ialf Sara en snabbis och sen så köpte jag en ny höstjacka( pallade inte Granngården får bli på fredag:)) och sen åkte jag hem till Marina och myste i hennes säng i några timmar. Vi bara låg och snackade under täcket, hur mys som helst!:)♥

Ska nu smaska i mig äppelpaj med mamma och vänta på att Greys Anatomy börjar och sedan kanske kolla på världens mest iq-befriade program Kungarna av Tylösand. Seriöst, vad går skiten ut på??
Sen ska jag försöka däcka i sängen, wish me luck!

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0