söndagsångest x 100000.

Hej söndagsångest. FY FAN.


Är ju vaken alldeles för tidigt på en söndag tycker jag men brukar bli så ibland. up before the sunrise!
halvt bakis är man ju också..damn!

Igår så var det en riktigt grym dag/kväll/natt!
Träffade ju Nina på eftermiddagen och hon jag faila så hårt på vårat försök att åka och handla haha, men med hjälp av en cykel och starka benmuskler så kirrade vi biffen ialf!;)
Blev en italiensk inspirerad middag typ, mycket god! :)
Stressade sedan sönder hem till Jojjo och där väntade taggade flickor som man inte sett på länge! så kul hihi!
Slutade i allafall med att vi körde en redig utgång med ett gäng boys och birthday boy, var så roligt hihi!
Bra kväll folket, bra kväll!

Bäst var bussresan hem haha, beatbox by Matte och rap battle mellan Jonas och Bolle! så jävla kul.

Dessutom var jag en riktigt stygg flicka igår,riktigt riktigt dum men vad faaaan, det väntas vita helger 2 veckor framöver, ursäkta om jag vill leva lite, bara lite?!
Hur som helst, skamvrån idag och hela veckan framöver jag vet.
Förskyld som ett as är man också, rätt åt mig!

Ska idag plugga, kick some lillebrors ass i tvspel och kanske rida en stund på Bollan. Sedan hoppas jag på Nina sällskap men får se hur det blir med det!

har inget mer kul och berätta så..
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0