time to go to hell.

Hej hej.

Slitentjej_91 sitter här och drygar. Söndagsångesten har blivit mitt sällskap för kvällen. Även om jag inte har något att vara ångerfull över.
Men men, gårdagen var rolig!
Blev en sjujäkla stressig kväll och lösögonfransar kan ju bara go to hell, fy fan vad jag och Tove lacka ur! Usch,  till Östhammar kom vi iallafall och var något fulla när vi kom fram till målet - Bowlan.
Var as mycket folk och vi tjejer hade det skoj! love.
Blev inget direkt spårat och man blev ju nästan lite besviken. Haha sköön kväll ialf!

Jag och Tove däcka kl 02.00 typ i min stoooora säng och så har vi segat hemma hos mig hela dagen idag innan hon åkte hem vid 18.00 (: Vi är så sjuka och har redan planerat in utgång på onsdag, BJ it is för hela slanten! Och jag jobbar dagen efter men äh det är bara mellan 10.30- 15.00 så det e luuuuugnt!

Nu ska jag äta nått för är svinhungrig igen.
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0