We are who we are.

Morning sunshines!
Har världens äckligaste huvudvärk på gång här och jag är så trött. Sov ju ingenting inatt heller...Någon förvånad?
Slutade med att jag smsade med Nina halv fyra på morgonen haha, så kan det gå när stjärnorna ser på!

Är ju ialf as fint väder idag men såklart är det Hille som ska ta hand om Bollan idag, så jag kan inte rida idag! Fast de två får nog det jättekul tillsammans idag:)
Och jag ju ledig heeeeeeela dagen och har egentligen ingenting och göra.
Läsa böckerna kan jag ju försöka göra men det är ju så tråkigt! (Fick en deadline av Maria igår, båda böckerna ska vara utlästa till onsdag nästa vecka! OMG.)

Frukosten står fortfarande kvar i köket så måste gå och ta bort det och bädda min säng och borsta tänderna, om en timme kommer ninis hit och lättar upp vardagen lite!

btw, vill ha min dataaaaaaaaaaaa. NU.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0