I smile and act like nothing is wrong, it's called putting shit aside and acting strong.

Morsning Korsning!

Vill ju bara lätta lite på söndagsångesten så tänkte skriva lite här.
Har för övrigt haft en jättebra helg med fina vänner.

I fredags blev det lite stressigt schema,men fixade frisyren,as skönt(!) och sedan blev det kinamat på China River(tänk om vi hade gått till Garden då hade jag mött Jojjo och gänget, så stört!) träffade ialf Katri, Kaisu och Michan och Kaisus kompis och tror ni inte att alla hade med sig sina beloved pojkvänner? så atte där var satt jag i värsta parmiddagen hihi. Fast vad gjorde det, fina vänner har man ju! Käkade kinabuffe och det var hur gott som helst, hade matkoma 4 timmar efter. Vi gick sedan till Red Room för att umgås lite med Hanno bakom andra sidan bardisken och vi satt där och hade det roligt i några timmar. Sååå sjukt trevligt!
Blev ännu bättre när Linda och Josefine kom dit, så himla kul, har inte sett Lilli på jättelänge! Så det var hur kul som helst:)♥
Jobbade sedan mellan 01-05 och det gick bra, inga felslag eller någonting, blev ett frieri till och den här gången hade killen t.o.m en ring! Söta människor det finns alltså!
Sedan kom min trogna bitch kund som alltid ställer sig i min kassa och ska börja jiddra om idiotsaker! Kan nästan ärligt säga att jag hatar tjejen!
Ninis kom och hämtade mig vid donken och vi satt där och och hade det mysigt kl. 6 på morgonen haha!:)

I går kväll så myste jag med Jojjo hemma hos mig och kollade på my fake fiance, sjukt söt och rolig film! Killen i filmen är ju ett riktigt kap också,yum!
Sedan blev det ett samtal och vi satt sedan på väg in till staden för att hämta de små, peccis och nicke nyfiken som hade fått för mycket av det goda, stackarna!♥
Jobbade sedan mellan 01-05 och det gick bra,rullade på i bara farten. Men fy fan säger jag bara..Vilka jävla retards det finns alltså. Jag höll fan på att dampa loss två ggr och vakterna kom till undsättning en av gångerna och Agnes och Ema var skitarga också de hade också några riktiga idioter i sin kassa... Herregud säger jag bara.
Pappsen hämtade mig och jag handlade lite på donken på vägen hem och killen som jobbade var as söt och jättetrevlig. Han hade jobbat 14 timmar i sträck,stackarn! Ialf, han fick en ialf att bli glad igen efter allt skit man haft på sitt egna jobb haha.

Och jag sov asdåligt idag och inte alls så många timmar jag borde, så sitter här liiite seg om man säger så.
Men ska titta på en rolig film och förhoppningsvis däcka till den. Sen idag väntar bara stallet och en härlig ridtur i det fina vädret och sedan lite plugg!

Det var allt för mig nu.
Puss.



älskar scenen vid 0:43, haha klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0