lets do it.

Hallå Hallå.
Lill lördag idag och det blir ingen utgång, nej det kör vi imorgon torsdag! Taggad som faaaan.

Har spenderat dagen i staden med Nina Tove och en liten stund med Hanna & Sofie. Kirrade biljetter till BJ partyt imorn och shoppade massa party outfits till både imorn och på lördag. Sjukt nice, men jag har beslutsångest om vad det blir för klädsel imorn..GAAAH, WHAT TO DO?
Ett par nya skor blev det ialf gryyyyymt sköna är de och de ska få bära min fötter imorn, likelike!

Vet inte om jag ska orka ta mig till skolan imorn heller..Får se hur jag gör! Har lust att titta efter mer fina saker på stan så får se om jag kan slita mig ifrån landet haha!
Är grymt trött så ska sova lite nu och vila upp mig inför morgondagen! En lång och galen natt väntar!

PUSS.

BJ-Spring Party.


BJ - random utgång en fredag med Marina.


BJ - STUDENTEN!


Det kan ju bara bli grymt imorgon alltså!
NU KÖÖÖR VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0