Can't you see your my daylight?

Asså slitnast.se kan nog vara jag idag haha..
All jäkla skola/jobb hela tiden tär ganska mycket på en,fyfan har haft huvudvärk 4 dagar i rad, beror förmodligen på att jag ligger back med sömnen några timmar.. Så idag blir det sängen kl 9! haha,eller?;)

Ialf så jobbade jag idag och det gick ganska bra faktiskt förutom att jag fick prata massa engelska och blev så sjukt galen på ett afrikaner som bara babblade strunt! Sen kom det in typ 5 spanjorer och jag önskar att jag kunde prata spanska flytande, det hade varit så jäkla roligt!
Men är fortfarande skit stolt över att kunna göra lyxshake hur jävla bra om helst,feels good!
Och dessutom är de jag jobbar med så sjukt snälla,det är helt otroligt! Idag var Patric dagschef och det är alltid roligt att jobba med honom och Helena och Bettan såklart!:) Och Charlotte tyckte jag verkade asglad idag, hört talas om fejk leende? Nej men usch vilket hemskt humör jag var på när jag kom dit..men var ju glad sen, så övertaggad på jobb, så himla roligt!:) Dessuotm var det grym disco musik som spelades i serveringen så man hörde några bra snuttar ibland, as nice haha!

Är i allafall astrött,så nu blir det Idol och sen en dusch och sen blir det typ läsa lite i svenska boken?
Och imorn väntar en gryyyyym dag/kväll/natt!
Ciao.

Världens bästa feel good låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0