det är lättare att hata än att låtsas som ingenting, så därför gör jag det.

Hej Hej bloggeeeeeeeeen.

Har ju nyss käkat frulle och sådär eftersom jag bara varit vaken en liten stund. Jobbade igår ett 10 timmars pass!
Helt sjukt eftersom det bara var jag och Kajsa hela natten, en i kassan och en i köket. Snacka om vilken jävla press jag hade på mig! men jag fixade det,yeeeees snacka om vad stolt min chef blir när han ser att jag klarar pressen efter att bara ha jobbat en månad typ! YEEEAH MAN.
Dessutom kom "Per Hammar" från Tsatsiki filmerna in en stund och handlade lite mat, så det så!:)

Annars så..går ju livet inte så jävla frammåt nu inte. Har problem med lördagspasset denna vecka och skolan går ju inte så bra eftersom jag bara jobbar. Men som jag och Kajsa pratade om igår så är det ganska skönt och jobba stressigt eftersom man håller tankarna borta från annat. Vilket är så jävla skööönt just nu.
PALLAR INTE ANNAT.

Och pallar inte med folk! Shiiiet vad är era problem liksom? Sluta vara så jävla självgod och se er själv i spegeln, det enda ni verkligen ser då är idiot skrivet i pannan. Nej men juste ni är för självagoda för att se det ja.
Shit skaffa er ett liv någon gång!

Och med det sagt,ska försöka få tag på Nina nu!
CASH IS KING!


Och juste, I'm back with....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0