det handlar inte om att ge och ta,det handlar om att ge och få.

Är så sjukt trött just nu! Borde sova men har fastnat framför O.C såklart. Kan inte få nog av det!

I fredags blev det mys med Nina och familjen framför Idol och senare kom Ludde och Tobbe över men fick lika snabbt åka igen.Skulle tydligen jobba så fick panik åka in till stan och tjäna lite pengar. Var inte så himla roligt för jobbade inte i kassan och det sög att jag inte fick umgås med mupp 1 & 2, som jag verkligen ville!
Kulturnatten var ju ganska lyckad, umgicks med mina fina kompisar och världens finaste kille på Kalas.Sen så vart det jobb mellan 00-05, och då fick jag besök av några fulla pojkar, var ialf sjukt roligt och jobba träffade så många människor och börjar ju faktiskt bli bra på att ta beställningar nu!:) Dessutom fick jag typ dricks, 8,50 och en knapp! Alltid behövligt haha!:)

Idag så gick jag upp vid fyra och hade världens drygaste huvudvärk! Var i en dvala fram till 7 och sen vart det bara att cykla iväg till Nina,födelsedagsbarnet för idag! Grattis fjompen!:)
Babblade om massa roligt därborta ojojoj!

Pratade en stund med älskling idag men usch vad drygt det är att han ska vara så långt borta! Inte kul...♥

Vad som heller inte är kul är när ens vänner försöker förstöra för en,som om de gillar att se andra människor blir sårade. Alltså falska människor in my ass.Usch!

imorn blir det ialf skola med mina favoriter! Får se hur "vaken" jag är då haha!:)
Nattinatt.


Jag och världens snyggaste igår!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0