im like ' fuck you'

Tjoooo.
Fan vilken fredag det varit än så länge! Och inte är den slut än inte!
Var i skolan imorse och sydde på kavajen. Gick ju sådär om man säger så, var ju på ett sånt duner humör liksom!
Men åkte därifrån vid 2 och då blev det stan med Tove. Ganska svajigt och dimmigt men kom hem med nya freesha strumpor och puder/rouge borste! Och sedan fick lite alkohol följa med hem också hihi..

Träffade på Mattias på bussen också, as nice dock var man ju lite trött haha!:)
Sen när jag kom hem så blev det middag och så fick man samtal av Hassan haha. Han som är uppe i Gävle,stackarn..haha!

Vid sju kom Ninis hit och vi inhandlade massa gott innan det blev Idol och massa flum vid datan till Westlife låtar.
Spåååårat haha!
Nu snart så ska jag gå alldeles själv till bussen och åka in till staden. Ska träffa Hanno på jobbet - Red Room och sedan mysa med Marina nånstans i ett gatuhörn där ingen ser oss^^.
Haha Neej då blir jobb sen mellan 00-05 och såg att jag får jobba med as härliga människor idag!:D Samma imorgon då blir det as grymma tjejor man jobbar med!:) Och juste, börjar 11.45 - 16.15 så får inte så mkt sömn direkt men eftersom Hanna är bäst så får jag sova med henne och mogge. Helst emellan dem men de tror jag jag inte får(a). Haha, hur som helst, sover i en lägenhet knappt 5 minuter från jobbet, hur grymt??:D

Sen imorn så får jag med mig några flicks hem och då blir det är det bara och kööööööööööra!:D

Men nu ska jag sticka!
Hejs svejs, och ses i dimman!


Jag och Tove träffade massa folk på stan idag, bland annat den här killen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0