Kan du ge mig allt som du har,och jag ska stanna kvar.

Idag har varit en riktig ful dag för mig..Gått runt i myspys kläder bara och inte gjort något vettigt. Hur skönt som helst,behövdes om man säger så!
Åkte tillsammans med mamma och kollade till Bollan ialf, hon var hur gosig som helst, och jätte puss sjuk! Fast hon ville inte pussas med mamma haha!:) Sjukt irriterande är det ialf att vi inte får tag på veterinären heller,vill veta vad som inte stämmer. ( för er som inte hänger med, min ponny går orent och är lite svullen i  högra bakbenet. Känns som att det är något som "tar emot" i språnget..asså jaa jag vette sjutsingen vad det är..) vill bara att veterinären ska komma och kolla upp det nångång!

Ialf så har jag fastnat för O.C serien igen. Har ju sett den flera gångern förut men idag så började jag om igen, säsong 1 har gått varm hela dagen!:)

Egentligen så har jag inget mer roligt att säga förutom att jag längtar tills imorn,då är det helg!:)
Jobbar lördag och söndag natt mellan cirkus 00- 05.00 men det betyder ju inte att det händer massa roligheter för det!;)

Ialf,ha det bra muppar:)


det är faktiskt vatten i glaset! Elleeeeeeer?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0