love is whenever when Im with you.

Har haft en sjukt nice dag på Boland idag med mina tjejor Tove & Sara & Michan! så jädra kul att vissa käkar blängsylta till frukost varje morgon,underhåller ju oss flickor i allafall haha!
Drog ner på stan sen och shoppade och bara umgicks,så sjukt mysigt! Tog en glass på donken också, sjukt gott hihi!:) En tjej på Scorett hade verkligen grandioso storlek på arlset,hon behövde verkligen inte skaka rumpa för att " skaka rumpa". Hahaha, så kul!
Tog dessutom en cigg idag. Inte bra,inte bra!
men fan vad underbart det var...;)

Hade iallafall en asnice dag och den fortsatte när jag kom hem då jag umgicks med Nina den fina,så jävla härligt och bara flumma tillsammans! LOVE IT. Dessutom gjorde vi UNTs test om vilket parti vi tillhör. Båda två vart Vänsterpartister haha!:)

väntar nu på sällskap av två pojkar, ska bli så nice har inte sett nån av de på typ en vecka!
Hur som helst, as bra dag har det varit med de finaste och jag är så glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0