Man glömmer att nätterna är korta och sömnen bedrar mig med min hjärtesorg.

Kvällen har spenderats med en fin vän som jag enbart bara flummar och asgarvar med, lika bra det liksom så man slipper tänka på ledsna saker. Fast vi två kan ju vara seriösa ibland, vi har ju våra stunder om man säger så.
Kirrade marshankräm kl 9 på kvällen i Östhammar och sedan blev det äppelpajs bakning direkt och efter det väntade det bara gottgott framför Idol som vi spelat in. MYSPYS!

Mamma och jag kollade på Dirty Dancing mitt i natten också.
Herrejävlar, dom kan dansa dom!

Vill också känna såndär kärlek för någon annan människa.
Hittills är det bara en katt och en häst jag lyckats det med.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0