men med dollar och yen blir döden lätt ett skäl.

Är så äckligt trött just nu..Söndag ialf(äntligen!) och jag har jobbat 5 dagar denna vecka och varit i skolan 2 dagar. Japp,jag försöker hålla mig sysselsatt och inte tänka men det går inte så himla bra. Vet att folk tycker jag varit frånvarande och konstig och halv deppig och ständigt frågat " hur äre?" " mår du bra?"
Ärligt talat, ni orkar inte lyssna på allt skit egentligen så varför ens fråga?

Ialf, kirrat in massa pengar och igengäld haft världens slitnaste helg med fredag nattjobb och komma i säng med Hanno i Nyby 7 på morgonen, sen upp 4 timmar senare för att jobba dag,sen hem för att äta,duscha, dricka alkohol, krogen visit med pojkar i sällskap och sedan söndag jobb igen efter 5 timmar. Yeeey, jag typ dog på bussen och är alldeles öm i nacken nu för det..Great! Har dessutom träningsvärk i hela kroppen efter att slit haha.

Helgens höjdpunkt: lördag. Blev en så jävla spontan krogen resa och det var roligt även om jag som sagt inte var på mitt bästa party humör. Var så trött! Men träffade ialf Tobias, och hade många minuters catch up med honom. Så härligt ändå!:)
Och träffade dessutom Kim "min tvilling" som det snackats mkt om förut. Helt seriöst, vi två är så extremt lika så det är helt galet haha!:)
Blev överdrivet mycket tjat om efterfest av bus pojkarna men palla liksom!;)

Har dessutom kirrat en bio biljett idag som något extra bara för att jag jobbade 6 timmar utan rast, Kajsa som räknade fel med tiderna men aa nu fan blir det bio det kan jag lova!

men ska seriöst sussa nu för jag är helt död i hjärnan.
Godnatt!!!!!


Så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0