off.

Är på ett så sjukt trött humör just nu!
Mina fötter och ben och rygg värker, hade en riktigt dryyyyyyg dag på jobbet idag! Usch..orkar inte ens förklara men irriterande kunder,jobbig dagschef och sjuka beställningar räcker väl?
Var sköööööönt och komma hem ialf och där med blir det punkt.

Har tryckt i mig massa mat sen dess och nu så väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan åka och titta till en Boll och sedan ska jag köra igen!:)
Höll på att köra över en grävling igår om det är värt och nämna haha!

Imorgon blir det boland, ganska otaggad på det. Eller väldigt otaggad faktiskt! Fast får ju träffa en fin Michaela och en fin Sara så ska väl inte klaga egentligen! Ska sy tills händerna blöder och skriva svenska arbeten till jag får kramp. Eh yeah right?

Juste, idols säsong start är idag,nuuuu! Ska garva åt alla som sjunger falskt. Så sjukt kul!
Aja,whatever..

Jag saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0