Im afraid you will forget me..

Hatar och vara såhär äckligt sjuk usch! Är så himla drygt...
Idag blev det iallafall buuuulandskuuulan ett tag med Marina och Sara. Pluggade projektarbete en stund och hade möte med Maria i barackerna ( att hon alltid ska vara så övertygande..blir att jag pluggar upp Engelska B ialf,HMM!),sen vart det ialf ner på stan med tjejerna en liten stund. Såg en asgrym almenacka med ormskinn som inte skulle vara helt fel och ha hihi!:)

Kom ialf hem i regnet ashungrig, käkade kyckling och ris och jordnötssås( MUMS!) och sedan sov jag någon timme eller två med katten i sängen. Sedan kom Josh hit och vi pratade lite och myste i soffan. Så härligt!♥

Ska nu käka något och sedan slå på en film och kolla på alldeles själv..
Imorn blir det bara taggning hemma för att jobba min första natt mellan 20.00-04.30!

blogg.se cpar sig så kan inte ladda upp bilder( jag som hade sånna roliga på gång!)..
men här får ni två sköna låtar att lyssna på såhär mittinatta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0