Passion, pain and pleasure.


När jag käkar - hos/med någon jag inte känner så bra känner jag mig obekväm.
Om jag skulle ta en piercing - så blir det i tungan! (Det är på gång people,vänta bara!:))
Idag så är det - tisdag och jag är ledig!
I morgon så ska jag och - spendera dagen i city med fina kompisar:)
Min pappa är - världens mupp♥
Om mamma skulle dö - vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
Jag tycker inte att -
Så fort jag vaknar så - kollar jag min mobil.
Det pinsammaste som hänt är - inget jag vill dela med mig av här.
När jag dör - vill jag ha en fin och enkel begravning där alla ska ha vit klädsel.
Det bästa med läsk är - att den är finfin att blanda ut sprit med.
Jag älskar sommarlovet för att - det enda man gör är badar/solar/grillar/festar.
Disney är - AWESOME.
Sex före äktenskapet är -  helt okej.
Jag tycker att godis - är beroende framkallande. Make me stop!
Jag tycker att homofober - kan tänka om lite.
Mitt täcke är så himla - gosigt.
Om 6 månader - är det mars och då hoppas jag att livet går mot ljusare tider.
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Felicia eller Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0