sweet sweet sweet.

Tjoooo.

Lagom seg efter att ha jobbat natt då! Shiiiet alltså,gårdagen var sjukt jobbig.
Var i skolan och fixade klart svenska reportaget (YEEES!) och umgicks med Sara, fick skjuts av Kim ner till stationen och då mötte jag upp lillebror och hans kompis.
Blev en hel del shopping kan jag säga, dock inte för mig, då blev det bara ett par höst kängor(kom regnet kom då, mina fötter blir ialf inte blöta mohaha!) och en cardigan.
Kom hem vid 20.00 och precis då ringer jobbet och ba: hej kan du börja tidigare typ nu? blev ialf inte så, fick höra sen att Filippa kom in på knappt 10 min, bra där! Jobbade sen 23.00- 04.00 med Patte som chef haha! Så roligt så
och kom massa fulla studenter och käkade haha!:) Och folk tycker jag är gullig med mina tofsar, you know it jag satsar på looken " oskyldig och söt" haha!

Idag sov jag till halv 3 och sen käkade jag frulle innan Nina kom hit och vi började flumma som vanligt. Shiieeet haha!

Helgen kommer ju ialf bli helt galen, känns som det ialf. kirrar in massa pengar gör jag också, känns så stört att inte få lön samma datum som alla andra bara haha:)
Meeeeen,nu ska jag plöja igenom några sidor av Utvandrarna och sedan blir det idol och sedan sova. Skuuuula imorn vettni!;)

Puss & Hej.



I'll take you to the candy shop.... hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Nina

Im gonna kidnappa dig så hard to the candy shop!!

2010-09-24 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0