we dance to the beat.

Hej hej.

Har inte mycket att dela med mig idag förutom att jag varit jätteduktig idag, fast fick världens huvudvärk efter. förmodligen på grund av det. Hjärnkontoret pallar inte hur mycket som helst!

Åkte ialf tillsammans med Michan till Buuuuuland idag:) Vi sydde lite och jag kom ju faktiskt igång med kavajen så nu är jag nu nästan motiverad att få den klar. Åh fina vita kavaj,kommer bli så jävla snyggt!
Kl 13 gick jag och gjorde lite nytta i en timme och kom igång med svenska reportaget också. Skriver om en roman som bara handlar om sex, så jävla passande alltså! haha...
Sedan vid halv tre så åkte vi ner på stan och jag shoppade 5 stycken örhängen,lite mer än vad jag tänkt men äh de var asfina!:) Dessutom blev det " steffie hårspännena" med fjädrar. Så fucking fint!
Sen hipp som happ så dök Katri och Kaisu upp framför näsan på oss. Så himla roligt! har inte sett dem på evigheter!!! Så sjukt roligt var det ialf!:)

Fick sällskap av lillebror på bussen hem, sjuka ungen glömde sista lektionen så hans kompis fick åka hem själv till oss! Haha muppunge!
Åkte och besökte hästen en stund också, fick inte så mycket ut av det med hennes problem med benen, förutom massa hästpussar och gos! Kom en söt gubbe på cykel som kommenterade att jag hade en fin häst! Då blev jag glad:)

Ialf,nu så ska jag återvända till soffan. Jag och lillebror kollar på Idol!;)
Puss.


Och idag fyller världens underbaraste människa 19 år.
Min fina barndomskompis Anna! Älskar och saknar henne så mkt!:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0