vill du ha en sheybab?

Ajajaj vad spårat det blev igår!

Började redan när killarna kom hit då de körde igång med absint och lustgas ballonger! Jag och Nina rivstartade med vinet och likören och sen på väg till bussen blev det första skavsåret gjort. Aj min tå!
Vi mötte upp Jonas och Tomas och drog till VIP där the ladies, Tove Jennifer och Jessika väntade!:)
Blev drink,cider,shottar och massa annat där innan vi vid tio drog iväg till Kalas. Jag spillde min röda drink på min vita byxdress så jag kom dit alldeles nerdränkt. (jag skulle ha slutat där, men inte fan vet man vart gränsen går alltid!)
Blev iallafall shot igen med båda födelsedagsbarnen och sen blev det DIMMA!
Klockan elva låg jag däckad och nerspydd på toan och nån halvtimme efter det blev jag utslängd!

Så då var det bara ut med Nina i sällskapet och vi bestämde oss för att gå till Max och typ äta och då fick vi sällskap av Bolle. Sen åkte vi hem alla tre till lilla Alunda, har inget jävla minne av vad vi typ pratade om eller gjorde i bilen. Kommer bara ihåg Toves samtal och hur det slog mig att shiiiet Tove är ju kvar,hon skulle sova hos mig! OOOPS!

Sov som en jävla kratta inatt och drömde sjukaste drömmen(jag var med en bilolycka och grejer ovh vaknade av att jag grät,så hemskt haha!)
och ja sen idag så blev det bakismat på Gossens. KEKBAAAAAB, fy fan vad gott det var!
Köpte sedan godis till pappa och sen drog jag och Nina in till staden och jag hämtade mina saker jag glömde igår i skolan och sedan blev det IKEA och testa sängar och äta mjukglass för 5 spänn!

Sen var det bara hem och kolla på Idol med lillebror!
Imorn blir det ingen skola,pallar verkligen inte ens åka in och försöka vara duktig!

Men nu ska jag sova, hoppas jag sover lite bättre inatt haha! Fyfan..
Fast Ejder fyller ju bara 18 år en gång så vad fan, spårad kväll = lyckad kväll haha!

GODNATT.



Vill du ha en sheybab?
haha, den här killen är så sjukt rolig! jag döööör haha! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0