whenever I received a text message I hoped it was from you.

Så idag blev det jobb igen. Jobbar typ 2 dagar i sträck,sen ledig en dag. I helgen vart det jobb lör-sön och denna vecka blir det tis-ons och fre-lör(förmodligen).
Man ska fan inte döma folk efter bara en gång det är något alla måste lära sig. Jag gör det fan hela tiden, tror att en viss person är störd i huvudet och sen när man lär känna de är det bara : in your face vad snälla de är egentligen. Ialf, det är så skönt och jobba och bara göra, inte tänka och inte ha koll på vad tiden är eller någonting. Sen är man helt död efteråt så då sover man bara och slipper umgås med människor!
Haha nejdå jag är inte osocial,ser ju nästan fram emot morgondagen då det blir skola. Vill träna så ska det jag göra också;)

Drog till stallet sen och myste med min finaste. Helt fucking jävla hyper var hon idag, var som en studsboll på hela vägen till stallet haha!:) Hon fick dessutom stå inne i natt, tycker de fan borde gå in för vinterhalvåret nu. Ialf när det är så äckligt blött och tråkigt väder!

Imorn så ska jag dessutom springa runt på stan med lillebror, så jäkla kul det kommer bli, och sen blir det hem,sova och sedan jobba natt!(:
stressiga äckliga jävla liv man har. PALLA.
och när jag inte trodde det kunde bli värre, tro faaann att man fick reda på nått idag som typ gjorde att man bara ville skjuta något..FUUUCK!

Och palla så genomskinliga människor det finns där ute, läser er som en öppen jävla bok!
nej röka nu och så blir det en dusch på det...
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0